Alek Figyelő

Megnézem párszor ezt a műsort. Ilyen mélységekben még úgyse jártam. Persze ne éljen vertikális elhelyezkedést sejtető kritikával az az alantas személy, aki nézi. De a végén keszonbetegséget fogok kapni, amikor jövök fel.

Utolsó kommentek

  • prücske: Fatális tévedés volt ezt a műsort elindítani... (2011.05.17. 13:00) Fölsőbb
  • IndaMuncher: Valahogy én is így voltam vele, hogy nem hangzik eléggé prolisan ha "felsőbb"-nek mondják. (2011.05.17. 11:48) Fölsőbb
  • húsos fagyi: széjjel röhögtem magamat :) bár szerintem Olga igenis fosott a géptől "ugye csak az itteni dolgokk... (2011.05.16. 14:50) Hazugságvizsgáló
  • BM789: Király vagy csak így tovább! (2011.05.16. 14:02) Hazugságvizsgáló
  • •МΔΝĐΥ•: XDDDDDDD Még írj! Savazd csak, nélküled nem is érdemes nézni!!!!! LOL (2011.05.15. 01:35) Tengermélyi halak bálja
  • Utolsó 20

Linkblog

Archívum

Az első

2011.05.22. 21:02 Horváth Oszkár

Szeretném külön megköszönni annak, aki felöltöztette a balatoni randevúra Alekot. Bőrszandál, zokni. Élére vasalt rövidnadrág. Nejlon gombos póló. Horgász sapka. Markó Pali bácsi hűtőszekrényének idejéből való hűtőtáska. Autós táskát nem láttam, és a kívülhordós vékony fuxot sem, de biztos vagyok ebenne, hogy ott volt.

Nagyon alapos.

Szintén köszönöm, hogy az ótvar utolsó neveletlen lelki nyomorult, stílustalan, nem emberi megnyilvánulásokat mutató hugi eltűnt a képernyőről. A bulvár médiát nem forgatom (maximum írom, gyűjtöm, elosztom...), úgyhogy nem tudom ki az a szerencsétlen, aki szerelemféltésből felnyomta, de ha van cikibb ennél a fehérszemélynél, az az, hogy felvállalod, hogy ismered, sőt, tetszik. Őt is üdvözlöm, bármiért is volt szüksége a nyilvánosságra, Hajdú Péter méltóságával fogja tudni viselni.

Nagyon ciki.

Fenti két hálától melegvízű forrás felfedezése ellenére, a forrást nevezzétek el arról, akiről akarjátok, ezt a blogot befejeztem :) Az első blog a több mint 20-ból, amire ki merem írni, hogy kösz a halakat :)) Nyerek pár évet a többivel, pedig ott is áll a por 3 centi vastagon. Ezt az élményt is köszi. Cserébe a műsort végigcsévélem 1 hét múlva.

Kiszállok.

"Én már akkor kiszálltam, mikor bejöttek, szeretném elmondani, mielőtt rámnéznétek." - Zoób Kati

Szólj hozzá!

Címkék: balaton lilu bea zoóbkati kiszálltam

A bejegyzés trackback címe:

https://alekfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr892924607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása